Sofie: storbloggarN

Warrup
Jag och Blueyee har verkligen kommit in i fel fas att starta en blogg känner jag, helt dött här!
Tänkte iallafall klicka in här lite snabbt för att säga att jag inte heller kommer att blogga på ett tag, 
just för att vi haft så sjukt mycket i skolan och när vi väl är lediga nu så vill jag verkligen vara ledig och göra roliga saker! 
Kommer väl uppdatera här när det händer något kul, men tills dess så håller jag mig på min andra blogg
iallafall om det kommer något nytt på USA-fronten eftersom att det är min reseblogg.
Ha det nice, folk, och ett trevlig lov!
 

Kommentarer

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0