Blueyee: Upptagen tjej

Förlåt för att jag varit mindre aktiv här på bloggen.
Jag har haft fullt upp med skolan och träningar. Idag kan jag bocka av en hel del saker på "måste göra" listan.
Matteprov: CHECK!
Affärsplan: CHECK!
Företagsarbete: CHECK!
Det är riktigt skönt att jag nu kan bocka av dessa, ni anar inte hur jobbigt det har varit att gå runt och tänka på de.
Jag har ett UF-företag som det går riktigt bra ut.
Idag stod vi på Tempo här i Katrineholm och sålde våra korgar med påskgodis.
 
Hur coolt är det inte att Tempo hade skyltat om att vi skulle komma idag?? 
 
Mitt internet börjar bryt ihop nu så tar och bloggar lite senare istället.
PUSS PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

fin blogg:)

2013-03-27, 20:10:03
URL: http://michelleosein.se

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0