Sofie: Lika leker bäst

Mest creepiga idag än så länge?
Vi har samma sär-öra, jag och Blueyee.
Visst för att vi är lika till sättet, är födda på samma dag och att vi båda har en förkärlek till mat.
Men aldrig har jag träffat någon med en platt brosk-bit i vänster öra.
Hela grejen är lite komisk. 

Det är förövrigt det här vi gör i skolan, 
det och kollar på det okända i borgvattnet.
Och vi klagar på att vi får göra allt skolarbete hemma....

Kolla, ba. Man ser nog bäst på mitt öra (till vänster)
Och kan nog konstarera redan nu; nej, vi är nog inte fullt normala människor.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh ni verkar ha superkul tillsammans!

jag tror att ni klarar ett år ifrån varandra, lycka till!

2013-03-25, 21:20:41
URL: http://feliciakaiser.blogg.se

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0