Sofie: busy life, Blueyee hälsar!

Okej vänner, tjena!
Tänkte bara säga hej innan jag sticker iväg och dansar.
Vi har varit sämsta ever på att uppdatera idag
Blueyee sitter med sitt företag hela dagen
och jag har varit och pratat med en kille som är au pair i USA just nu men som är hemma under påsken.
Riktigt kul faktiskt, är skönt att få prata med någon som går igenom det jag ska. Känner mig lugn nu!
 
Nae, nu ska jag springa. Har inte dansat på över en månad så gissa om jag är pepp!
Först vill jag bara visa upp min tröja. Tänker inte försöka bädda in det på nått snyggt sätt heller,
kent-nörd som jag är. 
 

Kommentarer

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0