Sofie: Månadens...

Bucket list; städer jag vill besöka i USA.

Jag tänkte öppna den här kategorin med att visa upp min lista över städer som jag vill hinna med under mitt au pair-år i USA! 
Det är helt random ordning för faktiskt, jag har en jävla beslutsångest när det kommer till att ranka saker.
Men jag har iallafall fetmarkerat de jag rankar högst!
 
· Seattle
· Las Vegas
· San Francisco - Här ska jag bo!

· Los Angeles
· San DIego
· Phoenix
· Salt Lake City
· Minneapolis
· New York - Åker hit under en dag på au pair training school

· Philadelphia
· Washington D.C.
· Chicago
· Key West
· Orlando
· Honolulu

· Dallas
· Idianapolis
· Pasadena
· San Jose
· Oklahoma City
· Houston
· Boston
· Miami
 
· Atlanta
· Nashville
· Denver
· Portland

Jag inser ju själv att jag självklart inte kommer hinna till alla dessa platser under bara ett år, 
men jag kan ju alltid åka tillbaka till USA efter mitt år som au pair. Nånstans måste man börja!
Jag har, precis som de flesta andra, en önskan att göra detta också; skapligt!

Kommentarer
Postat av: Malin Börjesson

sv: ja det ska bli otroligt härligt! kram!

2013-03-27, 16:58:46
URL: http://mmalinbj.blogg.se

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0