Sofie: World cup game, Brazil 2014

Är det något jag verkligen vill så är det att åka till Brasilien 2014.
Varför? Fotbolls-VM. Såklart!
Som den fotbollsnörd som jag är skulle det vara ganska så skapligt att se en VM-match just där, 
i världens förmodligen största fotbollsnation. 
Eftersom jag redan bor på rätt sida av världen då så är egentligen allt jag behöver göra typ....
1. snacka med mina hostparents vad dom tycker
2. spara pengar
3. få tag i en reskompis
4. få tag i biljetter och hotell
5. hoppas att Sverige går vidare till VM
Kan väl inte vara sådär jättesvårt? Förutom den sista punkten då. Den ser jag mer som omöjlig.
Att de klarar kvalet alltså, hoppas gör jag redan.
Men går inte svennarna vidare så får jag se på mina andra favoriter, Spanien! 
Flexibel jävel här. Spanien-Brasilien hade vart en trevlig match att se, faktiskt. 
 
Sen skulle jag också vilja åka till Rio 2016 och se OS, 
men det är 2015's problem!
 
 

Kommentarer

Liten tanke innan du kommenterar:
- Reklam/spam kommer inte att publiceras.
- Vi kollar gärna in på din blogg, men gör inga Bloglovin-byten. Gillar vi din blogg så följer vi den, helt enkelt!
- Vi vill ha en positiv blogg. Har du inget snällt att säga, säg inget alls.
Puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg?

Din kommentar:

RSS 2.0